2014. április 27., vasárnap

11.fejezet~A focimeccs!

Éreztem,hogy a szobám falai már nem tartanak biztonságban.A szoba magában nem volt túl nagynak mondható,nem hogy két személy részére. Bieber hitetlenkedve meredt rám,mintha nem lennék ép elméjű és ezért nem tudnám felfogni,mit is akart mondani.A sarokba kuporodva néztem.
Olyan embertelenül nyugodt volt.Szó szerint...
-Mit akarsz tőlem?
Minden erőmmel azon voltam,hogy kitaláljam,hogy hogyan juthatnék ki innen.Ha a rendőrségre mennék azt hinnék,hogy megbolondultam."A polgár mester fia egy űrlény?!Menj haza kislány és nézz Micimackót!"
Hát igen nagyjából ez lenne.
-Nem vagyok űrlény.-nevette el magát hitetlenkedve.
-Ezt,hogy csináltad?-kerekedtek el a szemeim.
-Mégis mire gondolsz?
-Hogyan vagy képes a gondolataimban olvasni?-makogtam.
Nem tévedek ha azt merem mondani életemben nem féltem még ennyire semmitől...mint az ő közelségétől.
Lassan alkarból feltápászkodott.
Egy elnyomott sóhaj keretein belül felém indult.
Ebben a pillanatban az ajtóm  nagy erővel kivágódott és Patrick állt benne.
-Köszönjük a vacsorát Lily,remélem nem gond ha Justint elrabolom.Indíts.MOST!-vetett rá szúrós pillantásokat.
A tekintetében valami mást is felfedeztem a düh mellett ,mintha aggódna valami miatt.Hát persze!Hiszen akkor ő is tudja,hogy Bieber nem ember!

Az ajtóm becsapódása utána legalább még tíz percig magam elé meredve néztem ki a fejemből.Maradék erőmet összeszedve a magassarkúmat amit biztosan nem veszek fel többet,lerúgtam majd lerohantam az földszintre.
-Anya!
Egy pohár borral a kezében bazsalyogott maga elé meredve és megszeppenve nézte a fehér néhol repedezett falat.
-Minden rendben?-ültem le mellé gyanakvóan.
-Patrick olyan fantasztikus ember és Justin is tagadhatatlanul kedves fiú nem?!Úgy hiszem Lily megfogtuk velük az Isten lábát!Bár nem értem miért kellett ilyen hamar elmenniük. Patrick egyszer csak felugrott és felszaladt az emeletre.Azt hittem mosdóba megy,de már mire észbe kaptam elköszöntek és elmentek.
Két dolog miatt szorult el abban a pillanatban a szívem.Az egyik,hogy mióta apa meghalt,anyát nem láttam még ennyire boldognak,mint ma este...a másik,hogy Patrick nem az apám...és sajnos ő volt a boldogság kulcsa.



Szívás ez a készülődéses dolog....Jótékonyság ide,jótékonyság oda szerintem sehogy sem éri meg reggel nyolctól egészen délután háromig egy nyamvadt lelátót tisztítani.
-Ha még egyszer belemegyek,hogy bevállaljuk a kinti melót,légyszíves döfj át egy karót a szívemen.-morogtam Alice-nek miközben egy odaszáradt rágógumit vakargattam le az egyik lilára festett szék aljáról.
-Megígértem Deamon-nek,hogy megnézzük mit produkál.-sóhajtott csalódottan.
-Hát én itt befejeztem!-dobtam le a vizes rongyot és mérgesen trappoltam a kijárat felé.
-Ne már Lily!Gondolj csak a jótékonyság felemelő érzésére.-kiáltott utánam nevetve.
-Miután megettem három hamburgert a büféből beszélhetünk róla!
-Én extra sajtosat kérek!
Félig hátrafordulva intettem oda.
-Sanszos édes!
Ebben a pillanatban éreztem,hogy telibe gázoltam valakit.
-Vigyázz szépségem,még kárt teszel magadban.-szólt nevetve egy angyalian szelíd és bársonyos hang.
Tekintetemet lassan és megfontoltan emeltem az előttem álló srácra és mindent meg kellett tennem,ahhoz,hogy most az egyszer az állam ne nyilvánosan súrolja a padlót.

Fekete erősen felsőtestére simuló izom pólót viselt és jobb kezében edző táskája pántját szorongatta.Kezein erősen kidolgozott izmok mutatták meg magukat,ami arra utalt,hogy sokat látogatja a konditeremeket. Szemei sötétbarnák már majdnem feketék voltak,haja pontosan olyan pozícióba beállítva állt,ami jól állt neki.Fehér fogai Colgate reklámba illően tökéletesen álltak.Bőréből csak úgy áradt a drága kölni illata.Tipikus olyan fiúnak látszott aki miatt bomlanak a nők és ezzel nagyon is tisztában van.De a látszat ellenére az arcán bujkáló kisfiús mosoly a szívemig hatolt.Ha akartam se tudtam volna más fele nézni...
-S-sajnálom...-dadogtam zavarodottan.
-A nevem Leon,téged hogy szólíthatlak?-jelent meg arcán egy huncut mosoly.
-Lily...-tátogtam bár nem voltam benne olyan biztos,hogy hang is jött volna ki a számon.
-Nos Lily örülök,hogy "összefutottunk".-kuncogott fel.-Remélem este látlak a meccsen.
-Persze.-kezdtem visszanyerni eszméletemet.
-Király akkor este találkozunk.-intett majd a kicsit távolabb álló haverjai felé vette az irányt.

Még mindig le voltam döbbenve amikor egy kéz ragadott el hátulról.
-Ez meg mégis mi volt?-nézett rám Alice némi izgatottsággal a tekintetével.
-Azt hiszem életem egyik legjobb pár másodperce.-nevettem fel szégyenlősen.
-Collins kisasszony maga tudja,hogy kivel beszélgetett az imént?!-kuncogott fel hangosan.
-Leon-nal?
-Méghozzá Leon Strait-tel!A mai mérkőzés ellenfél csapatának kapitányával.Nem is tudod mekkora mázlista vagy.-nevetett.
-Komolyan?-kerekedtek el szemeim.
-Majd nézd meg ahogy játszik.Elképesztően tehetséges,de a feketék sokkal jobbak náluk.-mosolyodott el szélesen.
-Kik azok a feketék?-néztem rá értetlenül.
-Azok mi vagyunk!Vagyis a mi csapatunk,szerinted,miért jár mindegyik feketében?És a karkötő is fekete.Amikor először láttam Deamon-on azt hittem gyászol,de kiderült csak bekerült a csapatba.-nevetett fel magában erőltetetten,majd fogta magát és egy sóvárgó sóhaj mellett visszament dolgozni.

A meccs előtti utolsó óra volt maga a pokol.Az ellenfél csapatának az iskolája csak úgy belepte a foci pálya lelátóit.
Úgy éreztem magam,mintha egy foci meccsen lennék,de ez AMERIKAI foci volt...fura egy név összefüggés.
Az egyik Hot-Dog árusnál vettem három forró kutyát és már siettem is vissza Alice mellé a lelátó legfölső helyére.
Igazából a délután kizárólag ezt a  két helyet takarítottuk le igényesebben,így korán jöttünk ,hogy még véletlenül se foglalhassák el mások.Meg sem lepődnék ha valaki felkiáltana,hogy beleült egy rágóba.Sőt még számítok is rá!
-Sosem értettem ezt a féle focit.-húztam el a számat.
Kizárólag Deamon miatt vagyok itt,hogy szurkolhassak neki,de az a gondolat már alapból kiborít,hogy Bieber fejét is néznem kell két órán át.
Nem tudom,hogy miért,de megőriztem a titkát,vagyis a plüss medvémnek az éjjeli szekrényemen elmondtam,de nem hinném,hogy tovább adná bárkinek is.Ha tehetném lerohannék a mű füves pályára és szétordítanám,hogy az a barom mi is valójában.De nem tudtam,hogy ez a cselekedet milyen következményekkel járhat és senki életét nem akarom veszélybe sodorni.Még.
A meccs pillanatokon belül elkezdődik,a játékosok sorra felvonultak a pályán kezet fogva ellenfeleikkel.A mi iskolánk kizárólag feketét viselt,olyanok voltak,mint az árnyak.Nem kellett sok,hogy kiszúrjam Deamon-t amint vadul integet felénk és megfelejtkezett arról,hogy ilyenkor már csak is a pályán történő eseményekre szabad figyelnie.

A bíró hangosan belefújt sípjába aminek hangja,mint egy démoni sikoly szelte ketté a levegőt.
-Üdvözlök minden kedves nézőt a XII.Jótékonysági Focimeccs-ünkön.A szabályok idén sem térnek el a tavalyiaktól.Harapni továbbra sem ér Mr.North.-sandított féloldalasan Chris felé aki magabiztosan intézett felé egy mindenhol elég jól ismert nemzetközi kéz jelet,amire a közönség hangosan felnevetett.-Továbbá,a bevételt kizárólag  a tizenkettedik utcában található gyermek klinikának adományozzuk,ezzel segítve az orvosok munkáját.
Hatalmas taps vihar zengte be a  helységet,néhol száraz fütyülések és bekiabálások is elhangzottak.Összegezve lehetett legalább ezerkétszáz ember körülöttem.
A játék elkezdődött.

Nem igazán értek ehhez a sportághoz,de az világossá vált számomra,hogy minden játékos felettébb rá van gerjedve arra a szétnyomódott labdára.A közvetítő hangja sértette a fülemet,és ezért még a maradék kedvem is elszállt az egésztől.
A tekintetem hirtelen megakadt Leon-on. Remekül játszott.Érthető,hiszen ő a csapat kapitánya.
Az első félidő végéig minden zökkenőmentesen ment.Észrevettem amint Justin a pálya széléről figyeli az eseményeket.
A gyomrom felkavarodott az érzésre,hogy tudom ki is ő valójában és ez halálra rémít.
Feszült volt.A szemei olyan gyorsan fürkészték az ellenséget,mint valami droid.A kezét a magasba emelte és egy legyintéssel jelezte a bírónak,hogy időt kér...nem is tudtam,hogy lehetséges ilyen az amerikai fociban!

-Látod ott azt a csajt aki annak a hordának a közepén van?-fintorodott el Alice miközben arcára kiült az undor.-Az ott Jasmine...
Tekintetem a pályáról a lelátóra vándorolt.
Ismét ott volt az a lány aki múltkor Bieber oldalán érkezett a kocsival.
Csak ült és sugárzott belőle a sznob közérzet,az egoizmus és a  fennköltség.Szemeiben kialvatlanul égett a gyűlölet és a düh ,amint az előtte pletykálkodó két lány feltehetőleg Bieberre mutogatott és hangosan kuncogott rajta.
-Nem nagyon szimpatikus a csaj...-húztam el a szám szélét.-Vidámparkba kellett volna mennünk...
Mondtam,hogy holnap elviszlek.-sóhajtott Alice lemondóan.
Unottan dőltem hátra a lilára festett székemben.
Ezután gyorsan történt minden...
Leon egy igen erős mozdulattal ugrott neki Chrisnek aki kegyetlenül nagyot esett.Szinte biztos voltam benne,hogy a sok védő felszerelés ellenére is lett maradandó sérülése.A földön feküdt mozdulatlanul,miközben a közönség magából kikelve jelezte nemtetszését.

A bíró ismét belefújt sípjába,mire a pálya szélén heverésző Bieber felpattant,majd egy mozdulattal áthúzta feje felett pólóját,mire a lelátón fülsüketítő hangzavar támadt a lányok felől.Komolyan...már nekem volt kellemetlen.Azt hiszem Deamon is ugyan így tett a pálya másik végében és félúton átcserélték felsőiket.
-Lám-lám a tiltott bárány ismét játékban.-nevetett szarkazmussal a hangjában Alice.
-Miért tiltották el?!-kérdeztem kissé frusztráltan.
-Az előző meccsen annyira nekiesett az ellenfél csapat egyik játékosának,hogy a srác kórházba került eléggé súlyos sérülésekkel!
Mielőtt ismét a játékra figyelhettem volna a tekintetem összetalálkozott Justinéval aki engem figyelt.
Ismertem már annyira,hogy felismerjem amikor dühös.
Mielőtt felrakta volna sisakját egy pillanatig mélyen a szemébe néztem.
Pupillái sötétbarnáról,élénkvörösre változtak.
Kezeimet rémülten kaptam szám elé ezzel türtőztetve magam attól,hogy fel ne sikítsak.
Tudtam ez mit jelent...emlékeztem rá.
Embert akar ölni...

36 megjegyzés:

  1. Azt a rohaaadt!<3 Ez az utolsó mondat nagyon be tett<3
    Ez nagyon izgi....juuuuj:DDD
    Kérlek nagyon siess a kövivel<33
    Imádom ahogy írsz<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii nagyon sietek de kissé csuszásban vagyok :D

      Törlés
  2. Nagyon imádom. Gyorsan kövit!!!! :) xoxoxo

    VálaszTörlés
  3. Kedves Bieber Girl!

    Tudod,hogy imádom minden egyes blogodat,mert egyszerüen tökéletesek,de ez most tényleg fantasztikus lett!
    Az igazat megvallva már az elözö résznél is kezdtem félni Bieber-töl,de ennek a résznek a végére már rettegek töle. Hihetetlenül félelmetes! Szerintem én ha Lily helyében lettem volna sikoltozva rohanok haza.
    Remélem annak a helyes Leon gyereknek nem lesz semmi baja!:o
    Na mindegy érzem,hogy már túl sokat pofázok itt. Siess a kövi résszel csajszi,tudod én mindig tükön ülve várom!!!;)) <3

    - Loren xx

    VálaszTörlés
  4. Uristeen, mar annyira vartam, hogy keszen legyen az uj resz! Es most vegre itt van es aaaa.*-* Nagyon varom a kovit, iszonyat jo!

    VálaszTörlés
  5. Jo lett:) ♥
    Csak kesett egy hetet:/

    xoxo, WildKid.

    VálaszTörlés
  6. Csatlakoznék én isnagyon vártam:3 ténleg nagyon jó lett. *0* utolsó mondat azta alig várom a kövit *-*<3

    VálaszTörlés
  7. OMG nem tudok mit mondani anyira hiper szuper jooooo leci siess a kovivel!!!♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett siess a következővel :D
    Én is elkezdtem egy blogot bár közel sincsen olyan jó mint ez ha gondolod nézz be http://justin-austin.iwk.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Benézek ha lesz egy kis időm megigérem :)

      Törlés
  9. Szerintem ez lett az eddigi legjobb rész :) Remélem minél hamarabb jön a folytatás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sioetni fogok vele nagyjából még egy hét :D

      Törlés
  10. Szia!
    Imádom a blogot. Nagyon jó lett ez a rész. Már várom mi lesz a következőben. :) Mikor hozod a kövi részt??? Rémélem hamar, addig próbálom kibírni valahogy.
    Virág♥

    VálaszTörlés
  11. Szia!:) Annyira jóó..hogy ahh....*,* Várom a köviit.:)):

    VálaszTörlés
  12. ÁÁÁ hát miaz h most hagyod abba!Emberből vagy te??Na azonnal folytatni!!:33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom :((( Megigérem sietek de kellene még talán egy teljes hét :D

      Törlés
  13. Úristen nagyon jó lett imádom a blogod siess a kövivel *-* :)

    VálaszTörlés
  14. Úú!! Nagyon jó volt! *-* Siess a kövi résszel!! :)
    UI: Most találtam a blogodra ezért nem írtam eddig véleményt.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy elnyerte a tetszésedet remélem maradsz is még sokáigf :D

      Törlés
  15. úristen nagyon jó! :) IMÁDOM ! <3 Köviiit ! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia sietek :)) de nem tudom mikorra lesz készen :))

      Törlés
  16. Mikor lesz új rész?? 1 hónapja nem volt :///

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyáron több részt hozok de most elkezdem az uj blogom az Enemies With Benefits-et :)

      Törlés
  17. Remélem hamar lesz új rész,már több mint egy hónapja nem írtál!:( Nagyon várom,te vagy a kedvenc írom!*-*<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon szépen köszönöm esküszöm hamar hozom!
      Vagyis megpróbálom :D <3

      Törlés
  18. Válaszok
    1. Készülőben van a következő rész !Sőt nagyjábol kész is :))

      Törlés