2014. június 17., kedd

12.fejezet~Vadbarom!

A helyemről felpattanva sietve indultam meg a lelátok aljához.
-Most meg hová mész?-kiáltott utánam Alice.
-Meg kell állítanom a meccset!-fordultam felé indulatosan.-Hívd fel a rendőröket és találj ki valamit!
-Mégis mi a francot?!-követett felgyorsított tempóban.
-Akármit csak csináld!
A lelátók mögötti kis résen átfurakodva a pálya széléhez verekedtem magam.
Leon a pálya egyik végében állt,a labda éppen felé szállt.
A következő pillanatban Bieber olyan gyorsasággal szelte át a pályát,hogy szabad szem nem is láthatta és az ártatlan fiút fellökve,bevetett egy tackle-t.( A védő által ""szabályosan"" végrehajtott szerelés.)
Leon mint egy szalmával tömött nejlon szatyor a földre hullott.Biztos voltam benne,hogy nem kel föl onnan többet,lábtörés vagy borda repedés nélkül.A hazai csapat szurkolói óriási  hangzavarba törtek ki.
A fiú nem mozdult legalább egy percig,majd egy hirtelen mozdulattal felpattant és Bieber felé vette az irányt.Justin mintha direkt erre várt volna nekiesett a fiúnak.Nem értettem teljesen mindent.A félelemtől,hogy tudom Justin Bieber mi is igazából a bokáim reszkettek az agyam pedig nem volt alkalmas ép gondolatok tárolására.
A két fiú mellkasukat összenyomva mélyen egymás szemébe néztek.Tudtam,gyűlölik egymást.Legnagyobb meglepetésemre egyik sem esett neki a másiknak,hiszen az hatással lehetne karrierükre.
A bíró sípja csak úgy ketté szaggatta a levegőt!
-Mindenki azonnal hagyja el az iskola területét!A rendőrség pillanatok múlva itt lesz!Ha minden igaz akkor egy pokolgépet rejtettek el az intézmény területén.
Hitetlenkedve fordultam hátra Alice-t keresve tekintetemmel.Időközben néhány rangidős tanár elkezdett a főbejárat felé terelni,így egy utolsó pillantást vetettem még a pályára ,ahol Leon abban a pillanatban távolodott el Bieber mellkasától és ingerülten csapattársai felé vette az irányt.
Justin könnyedén lekapta fejéről sisakját majd tekintetét rám emelte.
Hüledezve néztem immáron teljesen sötétbarna szemeibe.Arcán egy gúnyos vigyor terült el.Valami rémisztő és hátborzongató!
Valami nem emberi!

Sietve futottam barátnőmhöz aki izgatottan várt az utca túl oldalán.
-Bombariadó? Tényleg?!Ennél jobb nem volt?-kuncogtam fel vidámabban.
-Tényleg nem jutott más az eszembe!De van egy remek hírem.-ujjongott majd maga után kezdett húzni.
-Micsoda?
-A felháborodott fiatalok akik adományozásuk ellenére nem kapták meg szeretett meccsüket,így folytatják estéjüket egy menő Night Club-ban.-hadonászott a kezeivel a levegőben,mintha valamit el kellene képzelnem.
-Megígértem anyunak,hogy amint vége a meccsnek rögvest hazaindulok.-hazudtam.
Igazából semmi kedvem nem volt egy olyan helyre menni ahol az emberek egymás hegyén,hátán taperolják a másik intimebb részeit.És ezt táncnak nevezik.Én száraz szexnek...
-Majd hazaviszlek én!-jött az ismerős hang a hátam mögül.
Az állam is leesett amint megláttam a polgármestert.Patrick Herrison-t...Justin apját.
-Köszönöm,de egyedül is...-próbáltam kihátrálni a kényelmetlen szituációból.
Alice azt sem tudta,hogy levegőt vegyen vagy esetleg pislogjon.Be kell vallani a város egyik legfontosabb embere merőn hasonlított egy harmincéves ex futball játékosra akit időnkét a Calvin Klein fotózásokra hív.Be kell vallani még én is megnéztem volna magamnak Patrick Herrison-t ha apakomplexusom lenne...de még milyen szerencse,hogy nincsen!
-Anyukád is azt szeretné,hogy épségben hazaérj édesem!-mosolygott rám kedvesen.
Be kell vallanom attól,hogy a fia egy fogadott pöcsfej az apja egészen jó arc.
-Holnap találkozunk!-intettem Alice-nek aki még mindig letaglózva bámulta a különösen szép férfit.Nekem eddig fel sem tűnt,hogy vonzónak találnám,még akkor sem ha tudom az anyámmal randizgat.
Pár perc alatt a sötétített ablakú BMW-hez értünk,ahol egy alak az autónak dőlve várt ránk.
Tekintetét egy pillanatra emelte csak el telefonjától:
-Biztosan nem szállok be vele egy járműbe!-kezdett rá idegesen Bieber.
-Márpedig muszáj lesz!-felelte az apja szigorúan.
Justin egyenesen a szemembe nézett és mit mondhatnék kicsit sem titkolta,hogy nem bír,sőt mintha gyűlölt volna abban a pillanatban!

A BMW csak úgy süvített az úton összevonva maga mögött a fák lombjait.A rádióból egy régi countryszám szólt,amit a 1990's években vehettek fel valamikor.
Kint igen besötétedett már.A kissé ködös levegőben az autó fényszórója bevilágított az egész útszakaszt.
Az egyik pillanatban még a bepárásodott ablakon bámultam ki a másikban hirtelen összerezzentem.
-Állj meg!-ordított fel hangosan Justin,hangja kissé ingerült volt.
Patrick ijedtében padlóféket nyomott,aminek köszönhetően bevágtam a fejem az ülés táblájába.
Csak egy pillanatra néztem oldalra és láttam amint valami állat visszaugrik a bokor mögé.
Bieber ingerülten lökte ki az ajtót és vetette bele magát a sötétségbe!
-Idióta!-szitkozódott halkan Patrick!-Gyere Lily azt hiszem be kell fognunk egy vadbarmot!
Az autóból ő is kiszállt,majd a csomagtartó felé vette az irányt.A következő pillanatban egy kattanást hallottam,mintha valaki egy fegyver tárát töltötte volna fel.
Legnagyobb pechemre nem is tévedtem akkorát...Patrick éppen akkor emelt ki egy AK-47-es modell-t egy dobozból.
Jó az még semmi,hogy a szomszédunkban az öreg bácsi jakuzzit készített a kutyájának,de az,hogy a polgármesternek random egy gépfegyver van a csomagtartójában kissé aggasztó...Sosem fogom megérteni ezt a várost!
Kezemben telefonom fénye már alig-alig pislákolt,de lábam elé nézve követtem Patrick-et.A kezem remegett és félelmem egyre inkább nőtt aziránt,hogy bármelyik pillanatban elengedhetem a készüléket.
-Bármi is történjen mellettem kell maradnod!Értetted?
-Igen,Persze!-feleltem ijedten.
-Erről az éjszakáról senkinek sem beszélhetsz majd...
-Miért nem?!-kaptam Patrick-re a tekintetem.
-Mert senki sem hinne neked...



37 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ..nagyon jó lett:) Bár nagyon sokat kellett várni, de megérte:)
    Kövit!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom ez kicsit olyan visszarázo rész volt :D

      Törlés
  2. Imádom!!! Siess a kövivel!!!!!!! :) xoxo

    VálaszTörlés
  3. Végre���� De irhatnal mar uzit is es felebredhetnel draga��❤️ Nagyon jo lett!❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Beiratkozni voltam bocsii :))

      Törlés
  4. végreeee. amúgy nagyon jó rész lett,siess kövivel :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó lett. Megérte ennyit várni rá. Már nagyon várom, hogy mi fog történni a következő részben. :)
    Virág♥

    VálaszTörlés
  6. omfg ez ez uristen annyira jo imadtam *-* remelem hamarabb lesznek reszek <3 ez lett eddig a kedvenc részem nagyon jó imadlak ! <3 [] []

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálom hamarabb hizni :)):* <33

      Törlés
  7. Végreeee!!!! Húúúúú nagyon jó lett *0* Amikor meg láttam hogy új rész lett először felsikoltottam utána leborultam a székről... Hát igen. Nem kicsit örültem neki :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon aranyos vagy ! :)) remélem azert még egyben vagy ! <33

      Törlés
  8. Fantasztikus lett siess a következővel :D

    VálaszTörlés
  9. úristeen..nagyon jóó lett. *.*
    imádom a blogos siess a kövivel :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszönöm :* Aranos vagy ! <333Sietek!

      Törlés
  10. Na végre :D
    Így abbahagyni a részt, áhh, merő kínzás :D De nagyon tetszik a rész, egyenesen imádom :D

    VálaszTörlés
  11. Így befejezni...nemár..:D minél hamarabb hozd a részt léci.:D nagyon imádtam.:D

    VálaszTörlés
  12. Sokat kellett varni ra, de megerte. Nagyon jo lett es varom a kovit.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm aranyos vagy! Sietek vele! :))

      Törlés
  13. OMG!!! Eddig is szimpatikus volt nekem a polgármester, de most!.....Könyörgöm, egy AK- 47-es gépfegyver volt a csomagtartójában!! Hát ez király!! Imádom a történetedet! Csak úgy falom a sorokat a szememmel! Egyszerűen fantasztikus! *-----------*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon édes vagy köszönöm ! :)) *------------*

      Törlés
  14. miért nincs már 1000éve új rész?!

    VálaszTörlés
  15. úr isten! *.* Ez baromi jó lett!!Gyorsan folytasd!

    VálaszTörlés
  16. Szia! Nagyon jó ez a blog!! És ez a rész is fantasztikus lett!! Mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem kezdtem neki az irásának vagyis pontosabban igen csak még egy sort irtam :D :DDD

      Törlés
  17. Nagyon jó végig elolvastam az egész blogot és hihetetlen jó *_____*
    Nagyon siess a kövivel :DDDD

    VálaszTörlés
  18. Siesse a kövivel :DDDDD IMÁDOM a blogot *-* *-*♡♡♡

    VálaszTörlés
  19. mikor lesz új rész??: O *-* de am nagyoooooon jóó

    VálaszTörlés