2015. július 21., kedd

14.fejezet~A kő!

Előttem állt nagyjából fél méter távolságra.Tudtam,hogy ideges rám csak azt nem tudtam,hogy miért.
Abban a pillanatban amikor megindult felém Chris rávetette magát,de Bieber egy könnyed fejmozdulattal egy fának hajította.
-Justin hagyd abba!Erre semmi szükség!-rántott Deamon a háta mögé.
Éreztem mintha kezében felhalmozódott elektromossá gyűlt volna össze.Bármikor hozzámért egyszerűen megrázott.
A következő pillanatban már ő sem volt előttem.A legközelebbi árokban feküdt mozdulatlanul...
-Hát babám úgy látszik ketten maradtunk.-vigyorodott el pimaszul.A jóindulat halvány szikráját sem láttam benne.
-Mit akarsz tőlem?-kérdeztem már tényleg ijedten.-Sosem ártottam neked.Mit szólnál ha örökre békén hagynánk egymást..?
Éppen azon gondolkodtam,hogyha befutnék a mögötte álló két fa közé a sötétségben elvesznék és talán elmenekülhetnék.
-Meg se próbáld!-húzta tettetett együttérzésre ajkait.
El is felejtettem,hogy hallja amit gondolok.
Mikor már jobbnak láttam feladni úgy döntöttem,hogy legalább méltósággal teszem.
-Akkor most megölsz vagy mi lesz,mert ha nem akkor szívesebben mennék haza...
Ekkor egy hatalmas pofont kaptam...azt hittem megütött de nem.Meg sem mozdult.Csak vigyorgott.Saját magamat vágtam pofon!
-Szegény ártatlan lélek..-kezdett bele kuncogva.-Ha megölnélek nem lenne benne akkora szórakozásom,mintha te ölnéd meg magad.Amúgy sem tudnál elmenekülni.
-Miért csinálod ezt?
-Szimplán unatkozom.Tudod nehéz úgy kihívásokat találni az életben ha az ember mindent megkaphat..
-Te nem vagy ember!-sziszegtem fél vállról.
-Emberibb vagyok mint azt te valaha el tudnád képzelni.-kúszott egy igen perverz vigyor az arcára.
-Szimplán gusztustalan vagy...-sziszegtem.Nem akartam,hogy lássa rajtam a félelem halvány szikráját is,mert akkor megadnám neki amire vágyik,az én részemről teljes összeomlást az övéről pedig szimpla szórakozást...
Ekkor valami megmozdult Bieber mögött a bokorban.A következő pillanatban Patrick,Justin nevelő apja jelent meg előttem.
-Most fejezd be.-szólt túlzott nyugodtsággal.
-És megérkezett a mindenkori ünnep rontó.-forgatta a szemeit.-Nyugi csak szórakozom!Utálom tudod jól,hogyha megszakítasz.
-Hé,Lily kapd el!-kiáltotta Patrick majd felém hajított egy zöldes sárga követ.
Azt hittem elkapom mikor Justin egy nyugodt mozdulattal elrugaszkodott a talajtól és egy könnyed mozdulattal megkaparintotta a nekem szánt "ajándékot".
Térdre rogyott.A mellkasa gyors ütemre emelkedett.Arca eltorzult.A kezei tehetetlenül hullottak lábai mellé és szörnyű hörgés szerű hangot hallatott.
-Nem hiszem el,hogy mindig ezzel próbálkozol!
Justin eszelős tekintettel figyelte Patricket aki egy elégedett vigyor kíséretében az órájára pillantott:
-És 3...2...1..
Justin abban a pillanatban végigterült a nedves földön.
Egy szó sem jött ki a torkomon.
Patrick megfontolt és kissé távolság tartó léptekkel közelített meg.Nem is tudom igazán ,azt hihette szerintem,hogy egy tíz éves kislány síró görcs rohama pillanatokon belül kitörhet belöllem.Pedig csak én ott ültem és döbbenten figyeltem annak a fiúnak a testét aki pár perce még azthiszem meg akart ölni és nem az keltett bennem félelmet,hogy mondta,hogy megteszi hanem hogy meg is próbálta tenni!
-Jól vagy édesem?-szólított meg gyengéden Patrick és felém nyújtva bal kezét,szépen lassan talpra segített.
Még mindig nem bírtam megszólalni csak közelebb léptem Justin mozdulatlan testéhez.
-Ha arra gondolsz nem halt meg.-húzta a száját.-Csak kiütötte magát úgy két-három órára...bár megérdemelte volna!
Hirtelen fordultam meg.
-Ma..ma..maga is..-hebegtem,de amint láttam Patrick kedves mosolyát egy szikla gördült le a szívemről.
-Gyere,vigyük vissza ezt az idiótát az autóhoz.Ott elmondok mindent amire kíváncsi vagy!-nézett a szemembe és óvatos mozdulattal bátorítás képen megszorította a vállamat.
-Rendben.

Deamonékat nyugodt szívvel hátrahagyva szálltam be a kocsiba.Tudtam,hogyha Patrickel maradok semmi bajom nem eshet!Kedvesen megkért,hogy tudja hogy a legkevésbé Justinnal van kedvem egy légtérben tartózkodni,de legyek annyira kedves és üljek be  vele a hátsó ülésre.Csak annyit kell tennem,hogyha felébred vagy valami jelét adja annak,hogy magához tér egy könnyed mozdulattal húzzak be neki egyet...
Naná,hogy vállaltam.
Mivel jóval a város mellett voltunk és nagyon későre járt Patrick felhívta anyut,hogy ne aggódjon az éjszakát Patrickéknél fogom tölteni,hogy " jobban összebarátkozhassunk".Jól nevelt gyerekhez méltóan nem kérdeztem semmit,csak figyeltem Justint amint teste apró mozdulatokban emelkedik és húzódik össze.
Alszik...
-A zöld kő amit elkapott egy norvég barlangból származó kő,melynek neve latinul 'szunnyadó erő'.Aki hozzáér annak minden erejét a kő magába szívja és az illető összecsuklik és hipp-hopp a padlón találja magát azután pedig mély álomban.-mosolygott kedvesen.-Justin mesélte,hogy megosztotta veled a titkát és azt is hozzátette,hogy tudja,hogy te nem fogod elmondani senkinek sem..-az arcán keserűség és temérdek mennyiségű szomorúság keveredett.
-Figyelj Lily..-sóhajtott.-Tudom,hogy a fiam nem a szíved csücske,de nagyon szépen megkérlek ne szólj senkinek a történtekről,mert ő nem rossz ember!Lehet,hogy más de nem rossz.Nagyon nagy a szíve és hidd el nekem nem mindig volt ilyen!-meredt a autó szélvédőjén keresztül a távolba.
-Nyugodjon meg uram,nem  mondok semmit senkinek!
-Köszönöm!Hálásan köszönöm.Ígérem meghálálom.-mosolyodott el fáradtan a visszapillantó tükörbe meredve.

Az út további részi csendben telt.Olyan álom szerűen hatott az egész,nem is igazán tudatosult bennem,hogy megtörtént.
Patrick az egyik pillanatban egy éles kanyarral kikerült az úton mászkáló kóbor macskát.
Hirtelen Justin Biebert éreztem egyenesen az ölőmbe elterülni.
Ennél jobb már nem is lehetne.Az arca csupasz combjaimra tapadt.Éreztem forró leheletét,elöntött a vágyakozás.
Nagyon lassú mozdulattal arcát felemeltem és magam felé fordítottam.
Egyszerűen gyönyörű ez az ember...még ha úgy tűnik belül egészében rohadt!
Karja megremegett hirtelen,mintha egész testét rángatná a hideg.
-Most mit csináljak?-pánikholtam be teljesen.-Mintha valamilyen rohama lenne!
-Nyugodj meg kedvesem.Bizonyára csak álmodik.Talán most van annál a résznél amikor megölik a szeretteit,az a kő nem igazán a mennyországba repít.-fordult féloldalasan felém Patrick.
Csak Justin arcát tudtam figyelni. Látszott rajta,hogy szenved,olyan elgyötört képet vágott.Már majdnem megsajnáltam amikor eszembe jutott az erdős jelenetünk,de akkor már megérkeztünk.
Gondolom mondanom sem kell milyen helyen éldegél szeretett polgármesterünk.
Patrick kipattant a kocsiból és intett,hogy maradjak a helyemen csak bezárja a kapu ajtót.
Az idő olyan fél egy körül járhat.Csillagos az ég is.
Nem is veszem észre és nagy ásítozásokba kezdek.
Istenem mennyire fáradt vagyok...Már-már képes lennék ülve elaludni.
Justin az ölőmben hirtelen megfeszül...
Nyugalom Lily csak álmodik!
Ekkor valami fényes kis dolgot pillantok meg a szeme sarkában.
Biztos az erdőben a szél belefújt egy homokszemet gondolom...
De ledöbbenek..az a dolog nem egy homokszem hanem egy könnycsepp.
Basszus lehet álmában haldoklik és segítséget próbál kérni én meg kaparászom a szemét egy homokszemért...istenem de hülye vagyok!!
Ha nem ismernék Bieber világából egy parányi részletet sem akkor most álmába másznék rá!Az arca akaratom ellenére a combomhoz ér.Nem mintha annyira nagyon bánnám,de ezt azért jobb megtartani magamnak,főleg amikor megérzem résnyire elnyílt telt ajkait is,azt hiszem egy alig hallható sóhaj is elhagyta a számat...
A következő pillanatban Patrick int hogy kövessem a ház felé.Óvatosan kinyitom az autó ajtaját és kiszállok.Mivel láttam,hogy Patrick elindult már befelé gondoltam akkor nekem jut a megtiszteltetés,hogy bevonszolhatom az elkényeztetett nagypofájú ficsúrt!Átsétáltam a másik ajtóhoz majd egy könnyed mozdulattal szélesre tártam és már nyúltam is Justinért amikor a döbbenet az ijedtség és a kétségbeesés a fejembe szállt.
Ugyanis az autó hátsó ülése teljesen üres volt.
Eltűnt!

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:)Siess a következő résszel❤

    VálaszTörlés
  2. Végre, végre, végre! *^*
    Imádom! Siess a kövivel!^^

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus ^-^ Siess a kövivel pls

    VálaszTörlés
  4. Iszonyatosan jó lett!!! Siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon gyorsan hozd a kövit.! ^^

    VálaszTörlés
  6. Erre vártam!:D Gyorsan hozd a kövi!*-* ^^ xX, Dodi~

    VálaszTörlés
  7. Hát szia :D
    Szóval.. Szokásom h a kedvenc blogjaimhoz hosszú komit írok, nem.tudom miért de csak dőlnek belőlem a szavak:S szoooval.. Hát nem.is tudom h találtam rá a blogodra mert mostanában minden elfelejtek xd na de.. Unatkoztam, különleges sztorit akartam és ez annak bizonyult. 3 napomba telt kiolvasni DE csakis azért mert egyik este éjszakába nyuloan olvastam és már folytak össze a betűk:D aztán tartottam 1 nap pihit és mára befejeztem. Tetszik!<3 :3 csak úgy mint a WaD ^^ bevallom őszintén nem sok blogot olvasok, mert kevés olyan van ami megragad. Nekem baromira tetszik az ilyen. Ez a "más vagyok és akkor is halálosan szekszi de bunkó és bennem egy fenevad lakozik" típusú történet :D megfogtal csajszi xd:3 izgatottan várom a következő részt ^^ nagyon szépen írsz, nagyon tetszik,.ügyes vagy :3 nagyon tetszett amikor az a valami sziszegos íze elkezdte mondani Lily -nek h "ne bissz szenkiben ":D nekem utána szmiogold (elnézést ha nem jól írom:D) ugrott be ^^:D tetszenek még a blogodban a rejtélyek, tetszik a drága polgármester.xd:3 és a trailer-ed is<3 siess drága :3 csokcsokcsok^^

    VálaszTörlés
  8. Sziaa. Nagyon tetszik a blogod remelem hamar hozol folytatast. :)

    VálaszTörlés
  9. annyira szeretem az osszes torteneted <3 keves blog van ami megfog de a tieid megis...egyszeruen fenomenalis. egyedul azt hianyolom h a csaj lehetne egy kicsit batrabb....Mind a What a dick -ben es ebben is....de igy is imadom <3

    VálaszTörlés
  10. Szia! Most találtam rá a blogodra és egyszerüen imádom!!! Mikor lesz kövi rész?? Nagyon várom!!:))

    VálaszTörlés