2015. december 20., vasárnap

15.fejezet~Fekete szem.

Nem is tudom,hogy igazából mit képzeltem.A hatalmas szinte már kastélynak nevezhető épület előcsarnokában álltam esetlenül. Patrick megnyugtatott,hogy Justin gyakran szívódik fel csak úgy zokszó nélkül szóval nem érdemes vele foglalkoznom.
Patrick kedves ember volt és ez egyre jobban kezdett bennem tudatosulni,hogy az anyám mellé való lenne,annak ellenére,hogy apám halála a földig tipor minden egyes másodpercben ha az eszembe jut.De ha ő elfogadná én is előbb-utóbb túljutnék rajta.

Egy kényelmes fehér bőr kanapén helyeztem magam kényelembe ameddig Justin nevelő apja egy még kényelmesebbnek tűnő fotelt választott,amin látszott,hogy egy igazi mestermunka és a készítője nagyon sok munkát fektethetett az elkészítésében.
-Tudom,hogy most nagyon össze vagy zavarodva de meg kellene állapodnunk először is abban,hogy édesanyád biztonsága érdekében ez maradjon a mi kis titkunk.-sóhajtott az orrnyergét dörzsölgetve.
Pont úgy festett,mint aki a választó szezon közepén tart.
-Rendben.
-Másodszor tudnod kell,hogy nem vagy őrült és ezek a dolgok nagyon is valóságosak.Ha megpróbálnád elmondani az embereknek akkor vagy dili házba dugnának vagy egyszerűen kinevetnének.
-Erre magam is rájöttem...-morogtam alig hallhatóan.
-Szóval ígéretemhez hűen kérdezz amit csak szeretnél,megpróbálok válaszolni mindenre.-villantott egy bátorító mosolyt felém.
Igazából csak egyetlen kérdésre voltam kíváncsi.
-Kik azok az Araxonok?
-Az Araxonok egy hasonló faj az emberhez képest,csak fejlettebbek nálunk.Minden szempontból.Okosabbak,gyorsabbak,erősebbek...stb. Ugyan úgy élnek a Földön,mint a többi ember.Mint láthattad a szemük színe aszerint változik,amint az érzelmeik.Ha arany akkor békében vannak csak éppen kevés az erejük,hogy az "emberi" szemeiket fenntartsák.Ha kék az a vágyakozás jele.Ez jelentheti,hogy éppen ha a helyzet adja akkor kívánják partnerüket,de egy sonkás sajtos rántottára is képesek vágyakozni.Ha zöld akkor éhesek és ha piros akkor...-itt kissé lejjebb halkította a hangját.-...akkor feltámad bennük a vadállati ösztön és azt hiszik,hogy valaminek el kell venniük az életerejét.Egyszóval gyilkolnak.A legritkább a fekete szem,már majdnem csak egy mondaként maradt fent.Olyankor,hogy őszinte legyek senki sem tudja mi történik,bár Justin biztosan eltudná mesélni.
Egy pillanatra felém kapta a tekintetét,hogy tudtam e eddig követni.Apró bólintással jelezem,hogy mehetünk tovább,bár az agyam már így is majdnem szétrobbant.
-Mivel sokkal fejlettebb lények az embereknél természetesen vannak nem mindennapi képességeik is.Tárgyak mozgatása,emberek manipulálása...
-Gondolatolvasás...-vágtam közbe kelletlenül.
-Pontosan,de mint mindig mindenhol vannak kiskapuk.Csak akkor képesek a gondolatainkat olvasni ha a félelmünk már majdnem elöntötte az egész lelkünk így védtelenné és sebezhetővé változtatva minket.
-Tudnak repülni is?-kérdeztem hirtelen felindulásból,mire Patrick olyan jóízűen felnevetett,hogy kedvem támadt volna csatlakozni hozzá,ha nem éppen egy új fajt fedeztek volna fel előttem.
-Nem vagyunk valami kibaszott madarak.
Egyből megdermedtem.

Justin úgy festett,mint aki legalább két hete egy bányában dolgozik szörnyű kínok között. Az arca beesett a szemei alatt óriás karikák utaltak a fáradságra és úgy állt az ajtófélfának dőlve,mint aki mindjárt elhányja magát.Csak remélni tudtam,hogy nem az én látványomtól.Vagy vajon érzi,hogy fokhagymás pirítóst reggeliztem?Csak nem lehet ennyire büdös..
Mindennek ellenére még mindig káprázatosan festettet.Olyan nem e világinak.
-Csakhogy csatlakozol hozzánk.-fordult a hang irányába unottan Patrick.
Annak ellenére,hogy próbált hideg és kegyetlen maradni a tekintetében ott bujkált az aggodalom.
-Nem kellemes érzés ha az embert kiütik egy szar kaviccsal és arra ébred,hogy ketté szakad a lelke.-fordult Justin ingerülten nevelőapja felé.-Köszönöm amúgy is rámfért!
-Nem tehetek róla,hogy mostanában ennyire elengedted az önkontrollod.Ha megbocsátasz befejezném a mesém Lilynek.
Nem mozdult az ajtóból és továbbra is tartotta Patrickal a szemkontaktust.
-Visszatérve nincsen sok Araxon a világon,bár azt sem mondanám,hogy kihalófélben vannak,de annál többen akarják elpusztítani őket. Természetesen nem mindenki ismeri a kriptonitjukat.
-És mi volna az?-kérdeztem döbbenten.Tényleg érdekelt.
Justin torokhangot hallatott ,de Patrick nem törődött vele inkább folytatta.
-Létezik egy kő,amit a ma este is láthattál.Nincsen igazi meghatározott neve,de közeli rokona az ónixnak.Ha egy Araxon a közelébe megy az ereje folyamatosan elszáll.Ha esetleg  közvetlenül megérintik a követ az olyan csapásként éri őket,mintha egy bokszolót egy ütésből K.O.-ra kiütnének.Ahogy láthattad a mellékhatása,hogy egyből álomba merül,de a lelkének az emberi felét veszi támadásba ami pont olyan érzés ahogy Justin mondta,mintha ketté hasadna.Viszont ha valakinek az a szándéka,hogy elpusztítson egy Araxont ahhoz át kell szúrnia a szívét vele.

Most jött el az a pont amikor  éreztem,hogy kissé túl sok az információ.
-Megyek hozok neked egy pohár vizet.-pattant fel Patrick és már el is tűnt a szobából.
Fáradtan és zavarodottan dőltem hátra a kanapén és becsuktam a szememet.Egyszerűen túl sok volt az információ.
Lágy szinte simogató érzés kerített hatalmába,mintha valaki lassan és gyengéden megsimogatta volna a vállamat.Egy gyengéd és alig hallható sóhaj szakadt ki belőlem.Mintha belülről töltött volna el a forróság,amikor a toppom pántja lassan lecsúszott a vállamról.
Hirtelen kipattantak a szemeim.
-Ezt azonnal fejezd be!
Justin ártatlan képet vágott.Már majdnem sikerült bűntudatot ébresztenie bennem amikor lassan felkúszott az a perverz vigyor a képére.
-Mire gondolsz babám?Úgy hallottam élvezted...
Ellökte magát majd lassan közelített felém.Mint amikor a vad becserkészi az áldozatát.
A karkötőm ismét tűzforróvá vált a csuklómon.
-Patrick valami igen fontosat elfelejtett megemlíteni..-lépett elém.
Nem akartam sokkal kisebbnek látszani nála,ezért felállva álltam a tekintetét.
-Éspedig mi lenne az?
-A szex.
Kővé dermedtem a nyíltsága miatt.
Lehet,hogy fiú és nem érzi,hogy egy lánynak hangosan a szexről beszélni mennyire zavarba ejtő tud lenni.
-M-mi van vele?-dadogtam mint egy elmezavarodott
-Az érzéseim sokkal erősebbek az emberekénél.Jobban érzem a haragot a dühöt a szenvedélyt és tekintve,hogy  nem vagyok ember az orgazmus amit adhatok az is embertelen.-vigyorodott el kajánul.
Nem túlzok ha azt mondom,hogy szó szerint földbe gyökerezett a lábam.
Láttam amint a szemei levetik emberi alakjukat és olyan mély kék árnyalatot vesznek fel mint az óceánok színe.
Gyorsan elugrottam előle amire harsány nevetésbe tört ki,de visszaült a helyére.

Csendben ültünk innentől kezdve,de ennek ellenére éreztem a tekintetét az arcomon.Vigyorgott.
-Kérdezd meg nyugodtan.
-Ugyan mit?
Annak ellenére,hogy az előbb még nem volt kérdésem,most mintha csak a koponyámba égettek volna egyet.
Muszáj volt megkérdeznem.
-Mikor változik egy Araxon szeme feketévé?-tettem fel végül félénken még magamat is meglepve.
Ha létezik ilyen Justin szemei megcsillantak,de már ismét emberiek voltak.
-Erre egyszerű a válasz.A fekete mindig is a sötétség a kegyetlenség színe volt a Földön.Mi az ami miatt az emberek egymás ellen fordulnak,amiért képesek az életüket adni,ami miatt háborúk törnek ki és barátságok mennek tönkre,ami miatt vakká változnak...a fekete szemek csak is a legszörnyűbb dolgot jelenthetik egy Araxon számára..
-Szóval mikor?-türelmetlenkedtem.
-Amikor szerelmes lesz.

21 megjegyzés:

  1. Szentséges Anyukám. Ez fantasztikus! Remélem, hogy minél hamarabb olvashatok egy új részt tőled!
    Puszi: Bella

    VálaszTörlés
  2. Imádom!!Nagyon tetszik! Már alig várom a kövit!!;)

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég! Ez valami elképesztő! Alig várom a kövi részt!! :))

    VálaszTörlés
  4. Júúúj nagyon jóóó! Kérem a folytatááást! :3

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus lett. Siess a következővel

    VálaszTörlés
  6. Annyira imadom! Siess a kovetkezovel :)

    VálaszTörlés
  7. Imáádoom!! Kérlek gyorsan hozd a követ!!!😁😁😍😁

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóóóó lett! Siess a kövivel

    VálaszTörlés
  9. Szia èn is csináltam egy blogot a címe justin mesebeli törtènete ha van kedved nèz fel az első rèsz már fent van. Amugy kurva jól irsz s a blogod nagyon tetszik. Remèlem hamar kèsz lesz a kövi rèsz.ja es elmondthatod hogy mi a velemenyed az elso reszrol. :)

    VálaszTörlés
  10. Szia nagyon jol írsz:)
    Minnèl hamarabb hozd a kövit imádom:)
    Nekemis van egy blogom : justinbieberbad.blogspot.hu
    Ha gondolod nèzz be hozzám:):)

    VálaszTörlés
  11. Isteneem*-* nagyon jo♥ minnel hamarabb folytasd

    VálaszTörlés
  12. Szia nagyon nagyon jó a blogod csak nagyon sajnálom,hogy nem fojtatad keddig nagyon tetszet 😞

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik a blogod csak azt sajnálom hogy nem fojtattad persze etèrt nem hibáztatlak !!nehogy fère èrts !!csak sajnálom hogy pont itt hagyod abba ,de minden esetre remekül irsz ,ès remèlem hogy mèg sok ilyen remek blogot foksz mèg irni!!igazábol csak enyit akkartam ...pussy 😘😘😘

    VálaszTörlés
  14. Várom még mindig a következő részt!!!!

    VálaszTörlés
  15. Folytasd!
    Rohadt jól írtál, a What a Dick-ben is nagyon jól formáztad a történetet.
    Esküszöm könyvet kellene írni belőle, nagyon nagy tehetséged van ehhez, kár lenne abbahagyni.

    VálaszTörlés